łatwo jest wyręczać się kimś w razie potrzeby, dlatego często to robię.


prawdą jest, że to ja jestem najgorszym człowiekiem. z powodu moich ograniczeń. lubię przypisywać winę tym nieograniczonym. muszę podświadomie chcieć zadać ból wszystkim innym, a na końcu sobie. albo właśnie na odwrót?

jestem najgorszym człowiekiem i już nie chcę się zmieniać.
czuję wszystkie te emocje przepływające przeze mnie i ściska mnie gardło.
każdy byłby szczęśliwszy beze mnie - podobno to najbardziej egoistyczne myślenie.
to prawda. nic nie zmieniłoby się beze mnie

każdy przez to przechodzi, więc czemu w to nie wierzę?
boję się uwierzyć, że jestem inna. boję się uwierzyć, że jestem taka sama. boję się uwierzyć że jestem,

jestem zawodem
problemem
ciężarem
nikim

wszystkie słowa były już użyte i wszystko jest frazesem
chciałabym nie być frazesem ale jestem tylko tym
nie mogę dłużej wytrzymać
wszystko musi się skończyć
skończyć muszę wszystko
skoczyć muszę

wszystko.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

perspektywa